Nuff Head

08 Disember 2010

GAMBAR : Demonstrasi anjuran PKR di Mulu Resort

Gambar ini adalah demonstrasi anjuran PKR Sarawak di Mulu Resort, Miri hari ini. Tak perlulah saya beritahu berapa ramai penduduk yang hadir, takut nanti perkiraan saya tak tepat. Yang pasti 'ramai' yang hadir berdemonstrasi...


Difahamkan penduduk setempat sangat marah dengan kerajaan Taib Mahmud, sehingga turun  beramai-ramai untuk menunjukkan bantahan mereka.

Saya pun dah tak tahu nak mengulas 'cerita' ini, tuan-tuan silakan buat ulasan sendiri....

p/s: sebagai penternak itik, saya memang tak pandai ilmu hisap...

4 ulasan:

  1. slm ziarah
    blog tuan telah diikut dan dipaut dlm blog saya
    harap tuna juga dpt berbuat demikian
    tq atas artikel tuan

    BalasPadam
  2. haha... PKR yang bangang demo 2 orang saja...

    BalasPadam
  3. Buat apa sokong parti mata satu dajal. Dajal tu patut dimusnahkan bukan disokong.

    BalasPadam
  4. Mengapalah diaorang buat kat resort. Mengapa tak buat dlm gua mulu, kan baik. Tentu banyak kelawar yg sokong.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...