Nuff Head

31 Januari 2011

Bukti Mariam Mokhtar Butuhkan Perhatian...

Sebagai individu yang kurang dikenali di Malaysia, Mariam Mokhtar memang berusaha untuk menonjolkan diri dalam dunia politik Sarawak. Tidak kira dengan cara apa pun, yang penting dapat menonjolkan dan tertonjol. Meskipun dengan cara yang paling hina dengan mempersoal jodoh ketua menteri Sarawak.

Apakah dengan status perempuan melayu yang terhasil dari “pinjaman Mara”, Mariam Mokhtar berhak dan mampu untuk menentukan jodoh seseorang?

Mariam Mokhtar yang berwajah iras-iras maknyah sekali lagi menghina Taib Mahmud dan isterinya Ragad Waleed. Jelas sekali, Mariam Mokhtar sedang dirasuk sindrom "butuhkan perhatian". Bukan sekadar dalam hal politik, tapi juga dalam hal lain.
peewwwitttt... Puan Sri
Kata orang, Kalau perempuan tak cantik memang bermulut becok. Tak percaya, tanya Mariam Mokhtar, Nak detail lagi, tanya pakar tenaga batin. ramai dalam PAS... haha

Apapun, baca kutipan dibawah, kiriman dari blog sebelah. 

(reaksi kepada artikel "Taib Mahmud advised against visit to Perak" oleh Mariam Mokhtar)
Oleh Muda Tengah 
Kebencian adalah sesuatu yang jahat. Artikel diatas yang 'ditulis' oleh Mariam Mokhtar dalam malaysia chronicle bukan sahaja berbau kebencian tetapi berniat kebencian.

Amat sedih untuk melihat malaysia chronicle membuat serangan peribadi terhadap Yang Amat Berhormat Pehin Sri Abdul Taib Bin Mahmud, Ketua Menteri Sarawak. Jodoh di tangan Allah s.w.t. Alhamdulillah Pehin Sri Abdul Taib Mahmud telah mengambil langkah murni untuk bernikah secara sah dengan hamba Allah Puan Sri Ragad. Kenapa Mariam Mokhtar dan Malaysia Chronicle menghina institusi keluarga dengan mengecam pernikahan sah seseorang hamba Allah dengan seseorang hamba Allah yang lain?

Kalau Mariam Mokhtar tidak mengikut Rukun Islam dan menunaikan Solat 5 waktu kami tidak mengecamnya...Kalau Mariam Mokhtar suka meminum arak dan mengamalkan larangan Islam kami tidak mengecamnya...

Malaysia chronicle pula menggunakan munafiq seperti Mariam Mokhtar untuk mencaci dan menghina pemimpin-pemimpin...

1 ulasan:

  1. Bukan apa Mariam ni hidung tak mancung pipi tersorog-sorong!! Frust menonggeng CM tak pilih dia jadi pengganti!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...