Nuff Head

16 Januari 2011

Hahaha,Janji BN

Hahaha,Datuk  Seri Najid sekali lagi ke sarawak bumi kenyalang dengan membawa ole-ole dari semenanjung.Dengan pemberian 100 juta untuk penduduk Belaga untuk peningkatan fasiliti.Pembinaan klinik kesihatan yang dapat memberi keselesaan kepada 15 ribu penduduk di sekitar berjumlah 46 juta.Nampaknya kawasan di luar bandar menjadi keutamaan BN.Terima kasih kepada Dato Seri Najib.



Hahaha,makin sakit hati Zulhaidah suboh dengan geng nya.Makin jadi lah para blogger dengan cerita spinnnya.Mana tidaknya semua yang di janjikan oleh BN telah di laksanakan.Penduduk belaga telah menyokong BN kembali.Terima Kasih kepada BN.

Hahaha,Tahniah juga pada Pehin Sri diatas wedding of the year.Semoga bahagia sehingga ke akhir hayat.Seperti biasa blogger pembangkang menyerang personaliti Pehin Seri,tetapi Pehin Seri gentleman orangnya.Tak melatah sedikit pun kerana suara yang sebegini hanya layak di layan oleh mereka berhati busuk.Syok sendiri mengaibkan orang yang mendirikan masjid.Na'uzubillah.

6 ulasan:

  1. Makin bengkaklah hati mereka2 yang menyokong pakatan kelentong rakyat dan orang yg mendirikan mesjid cam Pehin Sri dicaci cerca tapi orang2 dari gulongan parti yang mereka sokong yang berzina, meliwat dan berskandal tuh dornag buat dak aje...sampai ada DNA magkuk ayun tuh dalam punkoq sipengadu pun masih nak spin!

    BalasPadam
  2. entri menarik. padat dan bermakna!
    bravo!

    BalasPadam
  3. syabas bro, teruskan penulisan artikel seperti ini... menarik dan unik..

    BalasPadam
  4. Berjuta-juta-juta..ta ta ta ta,cukup bagus kalau di tunaikan !!!Setakat ini berapa banyak juta telah dijanjikan,di tempat saya sudah hampir lima tau apa yang ada dari janji juta-juta?? Umpan pancing semasa nak PR kot..

    BalasPadam
  5. Berapa banyak juta lagi akan dijanjikan,sebelum ini pun dah berjuta-juta-juta.ta ta ta.tapi belum dan tidak ditunaikan.Ditempat saya dah 5taun apa ya ada daripada janji sijuta....semuanya pancing ketika na PR.Bila rakyat memohon projek jawapannya kerajaan tak ada duit,apabila berjanji ada bejuta-juta....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...