Nuff Head

05 Januari 2011

Parti Kelentong Rakyat Bikin Lawak? Kecoh Satu Sarawak!

Sarawak kecoh lagi apabila Parti Kelentong Rakyat terkantoi.  PKR yang terkenal dengan angan-angan dan visi yang tak masuk akal kini kelam-kabut apabila penulisan hasil pengendali Sarawak Report yang mereka banggakan menjadi fitnah semata-mata. 

Bakal Ketua Menteri Pengganti Taib Bujang
 Semua fitnahnya telah terbongkar satu-persatu akibat kecuaian dan kelalaian mereka sendiri.  Melanau Blogger mendedahkan harta yang dikaitkan dengan Ketua Menteri Sarawak adalah penipuan PKR dan golongan pembangkang di Sarawak khususnya.  Bagaimanakah Malaysiakini dan blogger pro-PKR hendak menutup muka? Itulah sepandai-pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah juga. 

Dalam thesis Melanau Blogger, beliau berjaya menangkis pertalian saudara di antara Zaleha Bujang dan Ketua Menteri Sarawak. Komen menarik juga dapat dilihat dari pengunjung blog yang melacurkan kes ini dan berjaya menyingkap hubung-kait Zaleha Bujang dengan Taib Bujang Ketua Menteri kepada negeri entah di mana.  Begitu berseloroh sekali blog pro PKR, bak kata komen Wanredone di blog Malaysians Must Know the Truth

Berkat kesabaran Ketua Menteri Sarawak yang difitnah setelah sekian lama, akhirnya terbongkarlah cerita bohong yang dijaja oleh Sarawak Report dan dilaungkan oleh blog Baru Bian dan bloggers pro PKR.   Ikutilah kisah hebat ini di pautan seterusnya. Syabas Melanau Blogger !

Pendedahan terbaru Rajahmas juga begitu sukar untuk disangkal oleh ahli PKR mahupun Baru Bian yang mempercayai Sarawak Report dengan sepenuhnya.  Rajahmas telah membuktikan kononnya Ketua Menteri Sarawak begitu hebat sehingga Amerika Syarikat terpaksa tunduk di bawah kemahuan beliau.  Mana tidaknya apabila rangkaian pengintipan dan perisikan Amerika Syarikat ditempatkan di dalam bangunan yang kononnya milik Ketua Menteri Sarawak? Inikah Amerika Syarikat yang kita kenal?  Tentulah semua ini pembohongan yang tidak berasas lagi?

Dalam genggaman Ketua Menteri Sarawak?

Inilah penipuan yang paling hebat tiada tandingannya lagi pada tahun lepas 2010.  Memang sahlah Sarawak Report yang sekongkol dengan PKR sudah pandai menggunakan teknik lidah bercabang.  Kepala angin ini memang sudah berpusing sehingga tidak ingat kepada dunia lagi.  Begitu lantang menyuarakan fitnah demi kepentingan politik mereka.

Semoga rakyat Sarawak sedar akan permainan politik PKR ini!  Mereka sanggup melakukan apa sahaja untuk menumbangkan lawan demi kepentingan sendiri?  Inilah golongan yang akan dipersendakan kelak. Tunggu dan lihat! Sebelum itu silalah ke pautan berikut untuk mengetahui hal sebenar yang ditulis oleh Rajahmas .

Sebelum mengundur diri marilah ikuti pembohongan PKR lagi tentang kemenangan mereka dalam Pilihan Raya Umum kelak di blog Kuchingitam .  Pastinya tidak kering gusi melihat penipuan PKR di Sarawak!!!

3 ulasan:

  1. syabas juga untuk baru bian dan rakan-rakan sebab berjaya menghasilkan penipuan paling tolol dalam sejarah malaysia.

    Zaleha bin bujang, adik Taib bin Mahmud...kah kah kah

    BalasPadam
  2. ooi!!. kawan, kalau hanya satu lua kesilapan salawak leport lu kata semua fitnah? hai..ya! yang lain-lain manyak lagi kenapa lu tidak ketawa lay?? lu ingat olang salawak bodo macam lu suka angkat pelir.. lu tiada mata talak telinga tengok pak uban dengan keluarga kalah lagi itu seli paduka agong? sekalang bukan zaman dulu olang sudah lapat tengok internet macam-macam lagi.hai..ya!.patut lu olang bumi bodo lakiaa.!!

    BalasPadam
  3. Melanau blogger dan pencacai Taib tu ingat kita ni masih tinggal di Zaman Batu. Sekarang zaman Internet. Rakyat tidak bodoh. Cuma yang undi BN saja bodo. Sebab itu taib tidak suka rakyat pandai. kalau pandai nanti jadi macam mesir. Tengok kita merdeka sama tahun dengan Korea. Tapi korea lebih maju dari Malaysia. sekarang adalah zaman anak muda. Humbankan Taib..Gulingkan BN.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...