Nuff Head

21 Januari 2011

Terkini: Calon PAS Tenang Materialistik Sanggup Tinggalkan Suami Yang Ke -?

Alam maya kini bergolak dengan berita panas mengenai Calon PAS di Tenang.


Calon PAS di Tenang tidak disenangi oleh ahli PAS sendiri. Menurut salah satu sumber facebook yang telah dipantau kesahihannya?!!!  Cikgu Normala mengejar kekayaan duniawi sehingga sanggup meninggalkan suami untuk mengejar kekayaan??!!

Masalah Cikgu Normala lagi berat daripada materialistik tetapi menjauhi syurga dengan menderhakai suaminya?!!  Entah-entah suami yang ke berapa pulak ni???

Kenapakah PAS mengambil calon sedemikian di Tenang tanpa usul periksa? Adakah ini menandakan PAS memberi laluan mudah kepada Barisan Nasional di Tenang kelak?

Untuk mengetahui apakah kesudahan isu di Tenang sila ikuti link berikut.





2 ulasan:

  1. Awas, para Muslimah hamPAS dan bebudak universiti bertudung labuh tak sedar diri pemakan biasiswa kerajaan giat buat aktiviti usrah menyebar fitnah dan risalah anti kerajaan. Salah satu propaganda mereka ialah persoalan gender perlunya ahli politik wanita menjadi ADUN PAS di DUN Johor yg dikuasai lelaki!? Target utama mereka adalah kaum wanita Felda, Felcra dan kakitangan awam wanita di Tenang. Wanita dan Puteri UMNO/BN sila atasi masalah ini!

    BalasPadam
  2. Rosmah bercerai dgn husband first, dibeli Najib berpuluh ratus ribu, hang tak nampak pulak kan? kami student yang tak bertudung labuh ni, akan buang UMNO jugak..tak payah cakap yang bertudung labuh jer, skrang student dah celik.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...