Nuff Head

23 Oktober 2010

Agenda Baru PKR: Siapakah Sasaran Taib Seterusnya???


Taib Mengganas: Siapakah Sasaran Seterusnya?
posted by mukapetang

MIRI - PKR kini berkempen di Miri. Azmin Ali, Yaakob Sapari, Shuhaimi, Gan Pei Nei dan Zuraidah turut serta dalam Majlis Rumah Terbuka di rumah Dr Teo. Azmin pula begitu seronok menceritakan Rumah urut DAP di Kuching.
Tujuan mereka berkumpul ini kononnya, akan membongkar isu kematian Boyert seperti yang telah dibicarakan di dalam sebuah blog.  Sekiranya betul isu yang dibangkitkan tentulah mereka in tidak berani memijak bumi Sarawak?  Bukankah Sarawak terkenal dengan samseng dan gengsta upahan?  Maka sesungguhnya lagi senanglah untuk Malaikat maut mencabut nyawa-nyawa mereka?  Mungkin lebih dasyat daripada pembunuhan mogul kosmetik?   

Pembohongan baru yang akan dibuat kelak, diharap sangat oleh parti kelentong rakyat ini agar dapat mengubah nasib PRU Sarawak kelak?  Kaki kelentong memang suka kelentong! 

Kalau benar ada pembunuh upahan yang diupah untuk mencabut nyawa tentulah mereka ini akan menjadi mangsa seterusnya!  Berwaspadalah semua kaki kelentong!! Terlebih dahulu, MP mohon maaf sekiranya tidak sempat untuk berbuat demikian kelak.  Sudah pastinya malaikat maut sedang berlegar menghampiri sasarannya sekarang.  Bertaubatlah sebelum terlambat.  

Khabarnya pembunuh upahan kini sudah berada di Sarawak. Seorang 'sniper' yang berkebolehan.  Menembak   terus dan tepat.  Sudahkah mereka ini mencari tempat perlindungan?

Sasaran Seterusnya?
















"...As a new MP, I was also taught by my senior the late P. Patto to feel like a samseng when you are in the house (Parliament).  There are many established samsengs, especially those who would howl down opposition MPs.  You had to nurture the tenacity of a samseng not to be cowed..."

kenyalang578@hotmail.com

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...