Nuff Head

15 Oktober 2010

ANWAR LIWAT Saiful tanpa KONDOM

Bernama melaporkan, Dr Siew, yang berpengalaman mengendalikan antara 200 dan 300 kes forensik dan menyelia 20 kes liwat, berkata selepas beliau menemubual Mohd Saiful, pakar bedah umum Dr Mohd Razali Ibrahim dan pakar penjagaan kecemasan HKL, Dr Khairul Nizam Hassan pula melakukan pemeriksaan.

Katanya Dr Khairul Nizam membuat pemeriksaan terhadap tubuh Mohd Saiful, manakala Dr Mohd Razali memeriksa bahagian sulit pesakit itu.

Beliau berkata para doktor berkenaan mendapat keizinan Mohd Saiful sebelum melakukan pemeriksaan perubatan terhadap bahagian sulit mangsa dan merakam gambarnya. 




Doktor itu berkata beliau membuat keputusan secara konklusif bahawa berdasarkan keputusan empat sapuan yang diambil dari bahagian dubur Mohd Saiful semasa pemeriksaan perubatan pada
28 Jun, 2008, beliau mengesahkan bahawa telah berlaku penetrasi alat kelamin lelaki.

"Berdasarkan laporan itu dan mengetahui lokasi tempat sampel itu diambil, sekarang saya boleh mengesahkan bahawa telah berlaku penetrasi alat kelamin lelaki," kata Dr Siew bagi menjawab pertanyaan Nordin. 




Dr Khairul Nizam juga berkata penetrasi alat kelamin lelaki telah berlaku berikutan penemuan air mani lelaki pada bahagian 'periannal, low rectal dan high rectal' Mohd Saiful.

sumber Agenda Daily


Liwat ialah melakukan persetubuhan di dubur, sama ada dubur lelaki atau dubur perempuan walaupun dubur isterinya sendiri.

Melakukan persetubuhan didubur hukumnya adalah haram dan sama seperti bersetubuh difaraj perempuan yang bukan isterinya, dan juga sama hukumannya dengan berzina. Mereka yang melakukan liwat, wajib dikenakan hukuman hudud, iaitu direjam sehingga mati, jika orang yang berliwat itu muhsin. Dan dikenakan hukuman sebat 100 kali sebat dan buang negeri selama setahun, jika berliwat dengan bukan muhsin.
(Kifayatul Ahyar juzuk 2 muka surat 111-112)


3 ulasan:

  1. Patutlah Si Seful tak dapat nak tengok saiz batang bang nuar. Sebab di bontot dari belakang. Kalau tak boleh jadikan satu bukti lagi dari segi saiz, berurat ke tidak, buta ke tidak, sunat ke tidak, bertahi lalat ke tidak,.. eeee seram aku...

    BalasPadam
  2. Salam Perjuangan,

    Blog Gelombang Rakyat ingin mengucapkan SYABAS kepada Tuan yang berjaya menghasilkan sebuah blog yan begitu mantap dengan artikel2 yang bernas.

    Di harap dapat memberi tunjuk ajar mengenai cara penghasilan artikel yang mantap.

    Kita akan pastikan BN akan terus menerajui Kerajaan Negeri Sarawak.. Saya akan turut membantu blogger2 di sana meyakinkan rakyat Sarawak terhadap kecemerlangan Kepimpinan BN Sarawak.

    Blog GB tlh linkkan blog Tuan di dalam blog pilihan khas iaitu 'Gelombang Sarawak' di blog saya..

    Di harap pihak Tuan dapat membantu GB untuk mempromosi blog saya..

    SEKIAN, SALAM KASIH IKHLAS DARI,

    Melayu CinDia
    Blogger Gelombang Rakyat

    BalasPadam
  3. Salam GR,

    Insyallah kita akan sama-ama belajar.Saya pun masih menerima tunjuk ajar dari kawan seperjuangan.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...