Nuff Head

24 Oktober 2010

MIRI TAK MENJADI.. BALIK AWAL !!SEKARANG KE SANDAKAN!!!

23.10.10 di Miri , Sarawak dan Program PR seterusnya 24.10.10 ke Sandakan , Sabah ,penceramah mereka di Sandakan adalah Lim Kit Siang ,Dato Sri hj Abdul Hadi Awang dan DSAI......

Setelah tidak mendapat sambutan di Miri sila layari blog mukapetang , rajahmas dan juga SarawakwirA untuk berita lebih lanjut.

Kasihan juga , sebab pelan asal sebelum ini, PR berhajat mengumpulkan lebih 10,000 penyokong untuk menyambut ketibaan Anwar/Mat Sabu bagi mengatasi sambutan rakyat Sarawak ke atas Pehin Sri Taib Mahmud.

Ternyata mereka TIDAK TERCAPAI.

Sumber dari Miri melaporkan , sebahagian daripada 300 orang itu telah diupah untuk hadir ke majlis bagi memeriahkan suasana.

Yang sedihnya sepatut dibayar sampai pukul 11.00mlm , tetapi menurut sumber , mereka tidak puashati dengan bayaran yang dijanjikan dan lebih dari separuh balik selepas makan tengahari.

Menurut sumber lagi rupa-rupanya upah belum habis dibayar , orang dipercayai untuk membayar tidak dapat dikesan pada hari tersebut ?..

Majlis ditangguh dalam pukul 1 tengahari sebab tidak ada orang , sepatutnya program sampai 10 pm...




BAGAIMANA PULA SAMBUTAN DI SANDAKAN INI ?


SAMA-SAMA KITA TUNGGU LAPORAN DARI SANDAKAN SABAH.

4 ulasan:

  1. hahaha...tu la menuduh kerajaan nak "beli" penyokong..rupa rupanya pembangkang yang lebih..nampaknya pesta tak menjadi la di Miri..kesian nnyyyeeerrr....!!!!!

    BalasPadam
  2. kaaaaaasiiiiihannn....Ammmmmaaaaaaaaah!!!!

    BalasPadam
  3. salam perjuangan ,sya blogger baru , sila tunjuk ajar.mohon agar blog saya dipaut tuanpunya blog ini.

    salam perjuangan

    sarawakwira

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...