Nuff Head

28 Oktober 2010

PAS di Galas: Harapkan Pagar, Pagar Makan Padi

Bahaya menimpa Penduduk Galas sekiranya PAS Menang!

MP ingin memetik thesis Parpukari mengenai Calon di Galas.  Sudahlah tidak mesra rakyat apabila ditemuramah oleh wartawan Agaknya dia tidak mahu ditanya rahsia atau sejarah silamnya diketahui oleh rakyat terutamanya penduduk di Galas.  Semua ahli politik suka publisiti tetapi adakah publisiti yang mencemar imejnya hendak dicari dan dibongkar bila dia ingin naik kerusi Galas.

Sudahlah jatuh ditimpa tangga begitulah nasib Dr Zulkefli.  Kecoh beliau apabila mengetahui sejarah silam Allahyarham bekas YB Galas ini.  

Sungguhkah begitu banyak jasa baik Allahyarham sehinggakan PAS memetik jasa beliau.  Rupa-rupanya, harapkan pagar pagar makan padi.  Ikuti pendedahan di pautan di bawah

DUN GALAS! KISAH BEKAS ADUN GALAS YANG MESTI DIKETAHUI OLEH SEMUA RAKYAT MALAYSIA - EPISODE 1

Setelah tiga bulan berkampong di Galas, PAS masih tiada modal untuk digunakan buat berkempen. Blogger Pisau.net melihat PAS berkempen bermodalkan orang mati. (Baca di sini dan sini). Dua kali Harakah melaporkan mengenai jasa Allahyarham Chek Hashim. (Baca Harakah di sini dan sini)

Sepanjang Allahyarham menjadi wakil rakyat sejak Mac 2008, keadaanya begitu gering. Pada bulan Julai 2008, beliau sudah mula menjalani rawatan intensif di China. Bila pula beliau sempat membawa kononnya pembangunan pesat tiga tahun kebelakangan ini?
Sungguhkah begitu banyak jasa Allahyarham hingga menjadi suatu daya tarikkan untuk pengundi memberi undi kepada calon PAS, Dr Zulkefli? Yakinkah penduduk di Kampong Sungai Tekar dan Kampong Sungai Ketil akan jasa Allayarham?


Pendedahan ini mungkin menimbulkan kemarahan sesetangah pihak kerana Allahyarham sudah tiada lagi. Tetapi yang benar walaupun pahit, harus diketahui ramai. Pembohongan yang cuba dilakukan PAS tidak harus dibiarkan berleluasa.

Ikutilah kisah di sebalik gambar-gambar yang disiarkan pada pautan parpukari di atas.






0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...