Nuff Head

19 Oktober 2010

Bakal ketua menteri dalam bahaya?

Chong Chieng Jen, adalah individu yang paling disebut-sebut dan diharap akan menggantikan ketua menteri Sarawak, didorong dengan kelantangannya menyuarakan masalah rakyat. Mungkinkah bakal ketua menteri yang paling agresif ini sedang dalam bahaya?

Sejak kematian Ross Boyert di Amerika , media alternatif serta blogger pro PR di Malaysia sedang rancak membahaskan mengapa dan bagaimana Boyert terbunuh dari berbagai sisi. Sehingga menggambarkan  maksud dan tujuan Ross Boyert ‘dibunuh’. Tentunya pakatan rakyat memiliki butiran yang lebih lengkap?

Meskipun pihak berkuasa Amerika mengesahkan kematian Ross Boyert disebab membunuh diri, malah sebelum ini Ross Boyert pernah dilaporkan cuba bertindak kearah yang sama.

Siapalah Koroner serta pihak berkuasa Amerika? berbanding pakatan rakyat, Anwar Ibrahim, Malaysiakini, hornbillunleashed dan sarawakreport dalam urusan siasatan atau forensik.

Benar atau tidak, mereka seolah membayangkan siapa saja yang menentang Taib Mahmud akan terbujur?

Chong Chieng Jen dari DAP yang didendang bertalu-talu sebagai bakal ketua menteri, jika pakatan memerintah Sarawak. Apakah bakal ketua menteri ini dalam bahaya? Hanya pakatan rakyat yang tahu.

Komentar ini memaksudkan sesuatu dan memungkinkan sesuatu,
...Boyert, Your death shall not be in vain. Karma will come around to those who commit murder for money and power.
  
Apakah tubuh ini akan terbujur juga?
kerana menentang ketua menteri untuk menjadi chief minister

 
 Mungkin pihak Polis perlu jaga keselamatan YB Chong siang dan malam...
 Jika benar!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...