Nuff Head

27 Ogos 2010

Wanita BN Sarawak Tidak Gentar PKR Giat Rekrut Anggota Baru

KUCHING, 21 Ogos (Bernama) -- 

Wanita Barisan Nasional (BN) Sarawak tidak gentar dengan tindakan Parti Keadilan Rakyat (PKR) mempergiatkan usaha untuk merekrut anggota wanita baru, sebagai usaha memperkukuhkan sokongan terhadap parti itu di negeri ini.
Datin Fatimah Abdullah

Timbalan Ketua Wanita Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) Datin Fatimah Abdullah hari ini berkata kalangan wanita di negeri ini akan menilai sendiri rekod pencapaian, kredibiliti dan komitmen BN untuk membawa pembangunan ke Sarawak.


Beliau berkata tidak dinafikan bahawa segelintir wanita mungkin akan dipengaruhi oleh emosi dan terpedaya dengan pujuk rayu serta kata-kata manis yang dijanjikan pembangkang.

Namun begitu, beliau yakin majoriti wanita di negeri ini akan menilai dan memilih BN yang berpengalaman, berwibawa dan komited untuk berkhidmat kepada rakyat demi kemajuan masa kini dan generasi akan datang.

Fatimah, yang juga Menteri di Pejabat Ketua Menteri, berkata demikian ketika diminta mengulas kenyataan Exco Kerajaan Negeri Selangor daripada PKR, Elizabeth Wong bahawa PKR akan merekrut lebih ramai anggota wanita baru di Sarawak.

Fatimah berkata pergerakan wanita setiap parti komponen BN sedang mempergiatkan usaha untuk mendapatkan anggota baru menerusi pelbagai saluran seperti bengkel dan Anggota Dewan Undangan Negeri.

-- BERNAMA

semicyber: Elizabeth Wong nak buat cerita apa pulak kat Sarawak kelak? Kecoh satu negeri bila Ratu Bog*l nak rekrut anggota mesti nak buat adegan panas. MP tersenyum sinis.  Baguslah kita mendapat pemimpin wanita yang berkaliber, biarlah PKR susah nak cari makan di Sarawak, kalau setakat nak kelentong kiri kanan orang wanitalah paling susah untuk dikelentong.  Apa kata kalian semua?

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...