Nuff Head

24 Ogos 2010

DAPig jilat tahi sendiri

Hahaha.Memang dasar PIG makan tahi drikpun camya juak dengan DAPig tok.Dapig polah barang yang sik masuk akal. Richard wong ho leng nyuruh orang sibu ambik gambar tentang kerosakan yang di alami cdk yg kerna banjir tok.Pasya nya dengan angkuh nya madah nak claim dengan kerajaan .claim dalam lingkungan RM300 ke RM800.apa reti cmya.Kan krjn dah madah nak nulong sapa yang kerna bencana.OOOO.sak orang kampong madah cdk DAPig tok nulong brik duit bukan cdk krja.. nang pade cdk DAPig tok main wayang.


Hahaha.nang lucu juak mainan politik DAPig tok.kerajaan tok umpama tangan yang memberi pasya di gigit gik.patutkah sik.

Dah krjn nak berik RM30juta dalam rancangan Malaysia ke 10 untuk atasi masalah banjir di Sibu.Richard wong ho leng juak nak gago madah sibuh…nang bagus YB Bukit Assek tok.Dengan idea yang bernas nya madah ada idea (ya pun pas nya nanyak dengan orang cmne nak atasi banjir)nyuruh krjn buka tender untuk syarikat perumahan dan tanah gali pasir.klak pasir ya pake cdk perumahan molah rumah.MUNGKIN harga rumah akan turun.

Cdk nea yang banyak compy perumahan di Sibu ya.Mauk cdk perumahan turun harga rumah.Cdk cha tok bukan kita sik tauk dengan helah nya.Satu gik.nak buka tender dengan orang luar.mun dah jadi YB sibu,memang nya merik dengan kroni nya pun. dapat tender pasya dapat gik hasil jualan pasir.dpt gik jual rumah.Manyak masyuk ooooooo.

DAPig tok, hanya nulong bangsanya pun,sik pian nya nulong bangsa lain.mun sik cayak buka paper BP yang lalu.pernah cdk nulong bangsa lain.hanya bangsa cha jak,mun bangsa nya pun ditindas bukan main gk sidak nyalak..madah polis sik betul,krjn sik betul.perjuanagan cdk sik ikhlas nak membangunkan negeri Sarawak tok.Ada agenda tersembunyi di sebalik kata-kata manis dalam ceramah.CINA sudah LUPA

2 ulasan:

  1. salam ziarah..kenal blog ini dr blog alehkayong..tahniah atas paparan yg menyedarkan ini..keep it up :-)

    BalasPadam
  2. Salam kembali.
    terima kasih kerana sudi ke blog saya..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...