Nuff Head

25 Ogos 2010

Raja Lawak the movie(Shivu)



Helo,Yb.Lu pegi mana?Shivu banjir ma..u tak dak sini?ini rakyat looking for u.mauk beri gambar mauk claim sama itu govement.
Aiyaa..saya ini kuching ma.sama itu Chong bikin statement .itu ari chong bikin bising dalam itu fod fair dkat padungan.gila itu chong..Itu shivu gov boleh jaga ma.
Apa itu macam yb,itu kempen time u cakap mauk settle ini banjir..rakyat manyak bising ma.urg cina sudah komplen u punya muka tidak Nampak.
Itu senang saja ma.undi kita sudah menang.lagi  election baru cakap.lagi lama ma..itu urg cina kita punya side jangan takut..apa2 yang kita tak boleh bikin kita bagi sama gov ma..adoiiiiii.itu pun u tak tahu nak fikir ma.
U punya otak memang kaki pusing la Yb.
Aiya,itulah saya jadi Yb.mesti mauk corner sana corner sini ma.ini kuching manyak bagus.tidak banjir.manyak tempat boleh jalan.itu melayu pu ada suruh makan free.
Mana ada melayu suruh makan free Yb.
Aiyaa u punya otak macam itu cow lah.itu time masa itu melayu makan petang lah.
Oic.itu puasa punya buka time.manyak makanan.
Apa mcam shivu sekarang?
Ok Yb.tapi ini banjir manyak bikin rakyat susah ma.
Aiyaa.Itu alam punya disaster.mana mauk lawan ma.lu korek itu sungai lagi ulu punya tanah datang ma.serupa itu kerja tidak pande abis ma.cakap sama rakyat jangan susah ati.nanti parti minta lui sama gov kasi sama rakyat.Kalau tidak kasi,kita minta sama Pas sama itu PKR.mereka manyak lui ma.
Manyak  betul lah Yb.u bila mauk balik shivu Yb.
Why  u keep asking me when to go back?saya manyak kerja ma.ini mauk tengok bila itu election mauk datang.mauk minta sama hantu bikin parti kita menang ma.
Ok la Yb,saya chow dulu.nanti apa hal saya cal u back. don’t off your hp.
Aiyaa.u bikin u punya kerja la.
Bye Yb
Bye3x

2 ulasan:

  1. memang lawak bro ,ini cita benarkah?hehe..saya tak terima kunjungan bro hari ni? sibok kh?

    BalasPadam
  2. Ak,
    hanya dalam raja lawak the movie.edisi khas

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...