Nuff Head

18 Ogos 2010

PANAS - Lelaki Berlesung Pipit Di Cium Anwar Kerana......Auwwww

dari http://www.papagomo.com

Monday, August 16, 2010


Lelaki Berlesung Pipit..Auwww



Siapa lelaki yang memberikan Anwar bunga ROS Purple ni?Apakah ada hubungan istimewa yang terjalin di antara mereka? Hubungan Istimewa bagaimana tu? Adik dan Abang Kandung? Atau Adik Angkat?



Jeng Jeng Jeng



Kita Rakyat Malaysia harus mengesa Anwar Ibrahim untuk tampil ke hadapan dalam mendedahkan Siapakah gerangan lelaki yang berlesung Pipit itu. Bukan kita sibuk nak tahu urusan Anwar Ibrahim terima bunga Ros purple tapi adalah kewajipan Anwar Ibrahim untuk menjelaskan kepada seluruh rakyat apakah hubungan nya dengan Lelaki itu.



Di kala Kes Liwat nya masih lagi tertangguh dan belum lagi selesai sudah pasti menjadi persoalan buat kita bagaimana seorang Lelaki boleh hadir dan menghadiahkan Anwar Ibrahim bunga Ros Purple yang mana bunga ROS purple ini Khusunya buat Golongan GAY!!!



Malah Anwar Ibrahim juga telah tampa ragu ragu mencium Pipi lelaki tersebut. Apakah kerana lelaki tersebut berlesung Pipit maka Anwar harus mencium pipi nya? Ataupun Anwar Ibrahim mencium tanda kasih sayang seorang Abang kepada adik ANGKUT? Ataupun lebih jelas Anwar Mencium lelaki itu keran mengucapkan tanda penghargaan di atas Bunga Ros purple yang di beri.



Lelaki Cium Lelaki?

Lu Orang Sendiri Fikir lah,

Apa sekalipun Lelaki berlesung Pipit ini akan menjadi buah mulut seluruh rakyat khusunya penyokong Anwar Ibrahim sendiri. Manis nya lelaki berlesung Pipit...Oh...bang Nuar....



BILA ANWAR IBRAHIM NAK JAWAP SIAPA LELAKI INI?


mukapetang: Apa nak jadi dengan Parti Komunis Rakyat ni?

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...