Nuff Head

24 Ogos 2010

SUPP Hantar 30 Anggota Ke Ibu Pejabat BN Jalani Latihan Pidato

SIBU, 22 Ogos (Bernama) -- Parti Rakyat Bersatu Sarawak (SUPP) akan menghantar 30 anggotanya dari seluruh Sarawak untuk menjalani latihan berpidato di ibu pejabat Barisan Nasional di Kuala Lumpur sebagai persiapan menghadapi pilihan raya negeri yang akan datang, kata Menteri Alam Sekitar dan Kesihatan Awam Sarawak Datuk Seri Wong Soon Koh.
YB Dato Sri Wong Soon Koh N47 Bawang Assan
"Sepuluh anggota dari Utara, bahagian tengah dan kawasan Selatan akan dipilih dari pertandingan pidato bahasa Mandarin dari cawangan parti masing-masing untuk menjalani latihan itu," katanya.

Wong yang juga Timbalan Setiausaha Agung SUPP berkata demikian selepas merasmikan pertandingan pidato bahasa Mandarin di cawangan parti itu di Sibu di sini.

"Kami mahu anggota parti mahir berpidato," tambah beliau.

mukapetang: Kalau nak jadi menteri SUPP tak perlu pandai berpidato dah nanti Dato Sri Wong akan hantar pergi training.  Bagusla nampaknya SUPP semakin gigih memperkuatkan jentera dan tenaga parti bagi menghadapi PRN.

2 ulasan:

  1. Elok lh macam tu,kelemahan parti cuba di perbaiki,jgn menuding ke arah orang lain jika berlaku kekalutan dalam parti.

    BalasPadam
  2. terima kasih 4 the info.semoga dapat memanafaat kan sidak.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...