Nuff Head

18 Ogos 2010

Unit Media Baru (UMB) Pemuda PBB Anjur Pertandingan Facebook

Kuching: Parti Pesaka Bumiputera Bersatu (PBB) akan menganjurkan pertandingan dalam rangkaian media sosial Facebook (Facebook) bulan depan untuk mendorong Pemuda PBB cawangan agar menggunakan segala rangkaian media sosial yang ada untuk menjalankan kegiatan mereka.


Ketua Penerangan Pemuda PBB Saudara Adenan Abdul Aziz berkata keputusan untuk mengadakan acara yang julung-julung kali diadakan seperti ini adalah tepat pada masanya terutama sekali dengan bertambahnya minat ahli pemuda PBB dalam Facebook serta berharap dapat menggunakan sepenuhnya peluang yang ada untuk mengaktifkan lagi aktiviti serta memperatkan hubungan di antara cawangan parti pada amnya.


Ketua Penerangan Pemuda PBB Negeri Sarawak  - Sdr Abdul Aziz Adenan

"Pemuda Parti begitu teruja melihat bertambahan pengguna PBB dari peringkat Pemuda ke Kaum Bapa dalam Facebook. Hal ini merupakan perkembangan yang sihat kerana menunjukkan bahawa ahli PBB telah bersama menyertai rangkaian media sosial pada tahap ranting mahupun cawangan."

"Kami di Unit Media Baru ingin mendorong dan meningkatkan lagi penggunaan rangkaian media sosial ini dengan menganjurkan pertandingan dalam Facebook. Antara hadiah yang diperuntukkan kepada para pemenang kelak adalah seperti komputer riba , perakam media digital dan kamera digital, "katanya lagi, "UMB berasa bangga untuk menganjurkan pertandingan Facebook ini kepada ahli PBB."
 
Maklumat lebih lanjut mengenai pertandingan ini dapat diperolehi dengan mendaftar sebagai rakan Facebook UMB PBB. Hari terakhir untuk mendaftar dalam pertandingan tersebut ialah pada 1hb September 2010.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...