Nuff Head

13 November 2010

P DIAMBANG PERPECAHAN DAN KEHANCURAN!?


alehkayong berpendapat setiap 'USAHA' yang tidak dimulakan dengan keiklasan dan

kebenaran tidak akan bertahan dan pasti akan ranap

dipertengahan jalan atau

di suku jalan
atau mungkin

dipermulaan jalan.

Kebelakangan ini beberapa isu sensitif telah di'sensasikan' oleh pihak yang tidak bertangungjawab klik disini .bertujuan untuk memecah majoriti.

MUNGKIN pengiraan mereka dengan hasil perpecahan ini , mereka akan menjangka akan menuai tidak lama lagi di LADANG PJ...... Namun dalam proses memecah belahkan musuh ,

mereka telah diuji atau dihukum dengan perpecahan yang lebih besar dikalangan mereka .

Layari Gelombang Rakyat Wangmaju.

Dan untuk mengukuhkan lagi kemusnahan ini sila klik sini

Mari kita bersatu tinggalkan usaha yang bathil !!!.
semoga allah senantiasa beri taufik dan hidayah pada kita semua.

7 ulasan:

  1. kasihan kat rakyat jika pemimpin berpecah-belah nanti rakyat yang dapat bahana... berjuanglah atas landasan iman dan takwa jangan atas kepentingan nafsu

    BalasPadam
  2. Dari Aisayah r.ha meriwayatkan bahawa Rasulullah saw tidak pernah membalas dendam dalam urusan-urusan peribadinya , meskipun demikian apabila perkara-perkara yang dilarang Allah , baginda akan menjatuhkan hukuman bagi yang melanggar hukum-hukum (HR Bukhari)

    BalasPadam
  3. PRU 13 ni..., insyaallah, Pas akan terus hidup... Tapi, insyaalah, dalam banyak tempat, PKR bakal ilang deposit..

    BalasPadam
  4. Pas dan Pkr ni sama je lah... Klu Pas menang banyak kerusi sekali pon ibarat pemimpin Pkr jugak yg jadi PM.. pusing2 pon sama jugak.. tetapi Dap amat berbahaya.. jika dia menang byk kerusi Pas dan Pkr jgn harap nak jd PM.. ini adalah kenyataan Braders.. jika Pas masih dlm pakatan Rakyat.. aku tak akan undi Pas.. kecuali Pas keluar dr PR dan teruskan perjuangan islam sebenar.. aku akan undi.. Pas sekarang tak mcm Pas dulu lagi semenjak join Pakatan Rakyat ni.. Banyak yg sepatutnya terang2 haram menjadi Harus dek krn menhormati Dap.. Haram tetap Haram laa.. islam tak boleh kompromi..

    BalasPadam
  5. aku setuju dengan tanpa nama 16:55 jika harun din jadi ketua aku kembali pada pas.Pas sekarang betul-betul jadi agen perpecahan dap.otak dap ini geliga kalau nak jatuh kan agama kita,jangan terlalu bangga dengan ci ina dap ni.

    BalasPadam
  6. Ini bodoh punya gabungan sebab bukan jangkapanjang.

    Gabungan ini sekadar sampai gelanggang Gusti. Dah sampai gelanggang mereka akan bergusti sesama sendiri berebut jadi PM.

    Gabungan ini sekadar menyiapkan platform pertarungan adil antara ke tiga tiga parti beruk ini untuk menjadi PM.

    Yang gila PM siang malam tentu Anwar, Lim Kit Siang dan Haji Hadi.

    Semua jenis 3/4 punya.

    BalasPadam
  7. Ustaz Haron Din adalah seorg pemimpin terbaik.. kenapa secara jujurnya aku lebih menhormati Haron Din berbanding Nik Aziz.. rasa hormat tu dtg dgn sendirinya tanpa paksa.. ada byk perkara yg aku sendiri lihat yg Haron Din ni adalah perjuangan agama Islam tulin berbanding Nik Aziz.. dan byk perkara yg Nik Aziz telah halalkan perkara yg secara terang2 nya haram tetapi Haron Din tetap kata Haram tetap Haram.. jadi tak hairan la knp pemimpin dr Dap dan Pkr tak suka Haron Din ni.. Saya yakin Haron Din dipihak yg benar.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...