Nuff Head

15 November 2010

MUKAH : ‘penyakit misteri’ sandiwara pelacur politik

Isu penyakit misteri yang cuba digemparkan di Mukah, hanyalah sekadar angkara pelacur politik murahan, yang berhasrat menarik perhatian penduduk Mukah agar menerima kehadiran dan doktrin mereka.

sekadar gambar hiasan

Pelacur-pelacur politik ini menganggap orang Mukah terlalu tolol. hingga sanggup 'berjual diri' dengan propaganda kononnya Zon Perindustrian SCORE di Mukah telah melepaskan bahan radioaktif berbahaya. dan menyebabkan penduduk Mukah diserang ‘penyakit misteri’

Menariknya berita tersebut cuba digemparkan di Miri dan Bintulu, untuk menghasut rakyat Sarawak agar menentang pembangunan yang bawa oleh kerajaan. Mungkin pelacur-pelacur politik tersebut sudah tidak sabar untuk menjadi menteri?

Sebelum ini pernah ada propaganda di Daerah Oya mengatakan penduduk disana akan 'mandul' jika membiarkan kerajaan membina menara telekomunikasi. Kononnya kesan radiasi dari menara tersebut sangat kuat, sehingga boleh memandul seluruh penduduk.

Inilah masalah Pakatan Rakyat, semuanya merujuk pada Anwar Ibrahim dalam apa saja bidang ilmu. Anwar cuma ada ijazah sarjana muda pengajian melayu, tapi disuruh mengkaji tentang radiasi, perubatan, ekonomi dan undang-undang.

Maka tidak hairan, kajian pakar-pakar yang dilantik oleh kerajaan negeri sangat bercanggah dengan kajian yang di buat Anwar dan penyokong Pakatan. Kerana Anwar mengkaji semua bidang menggunakan teori sastera dan berdasarkan tips and trick ke Putrajaya.

Baca kutipan ini
MUKAH: Menteri Muda Alam Sekitar Datuk Peter Nansian Ngusie ketika menjelaskan perkara itu berkata, sebelum Zon Perindustrian SCORE di Jalan Balingian-Mukah, di sini dibuka pelbagai kajian mengenai kesan-kesan negatif terhadap manusia dan alam sekitar dilakukan dengan pemantauan rapi kerajaan.


“Tiada pelepasan gas, toksik mahupun radioaktif berbahaya di Zon Perindustrian SCORE, di sini.

selanjutnya disini: KLIK




p/s: memang aneh bila semua otak dijeruk dalam kerandut Anwar...

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...