Nuff Head

10 November 2010

HINDRAF KENA KENCING!!!!








Menurut sumber Ketua Polis Daerah Sentul, Asisten Komisioner Zakaria Pagan ketika dihubungi memberitahu tiada sebarang tangkapan dilakukan.


Seperti Zahid dan yang lain-lain nampaknya pertubuhan haram hindraf telah sedar juga mereka telah 'dikencing' .

Dianggarkan dalam 20 ORANG ahli mengadakan upacara menyalakan lilin di hadapan rumah Ketua Pembangkang, DSAI bagi menuntut pakatan pembangkang menunaikan janji terhadap kaum India ketika Pilihan Raya Umum Ke-12 pada 2008.

DENGAN membawa poster tertera 'YB Anwar, Guan Eng, Hadi Awang beri geran tanah untuk semua kuil-kuil, kubur, sekolah tamil dan setinggan India di Selangor, Pulau Pinang dan Kedah'.

"Sejak pakatan pembangkang menang pilihan raya, nasib kaum India masih tidak dibela," kata jurucakap mereka , ketika ditemui di hadapan kediaman Anwar.

Tambah beliau lagi, tragedi seorang India bertindak membakar diri di Puchong, Selangor, semalam berikutan isu merobohkan setor sebuah kuil di Subang Jaya menunjukkan perkembangan yang tidak baik dan diharap tidak berulang.

kalau tidak dibendung mereka akan kekurangan ahli.



Di Sarawak setakat ni tak ada hindraf .




untuk lanjut layari rajahmas

4 ulasan:

  1. semua kena berhati-hati bro..

    BalasPadam
  2. salam,

    aku tertanya2 apa jadi pada cakraguna yg membakar diri tu?

    BalasPadam
  3. hmmm..maaf la kalau saya dikatakan tidak memahami nilai2 pganut Hindu..tidak bniat saya nak bmain sentimen bangsa atau agama ya.
    tapi adakah berbaloi membakar diri utk mnarik perhatian org ramai? tidakkah tindakan tsebut turut akan menganiaya org lain yg tak tlibat..cthnya pihak kerajaan..org awam.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...