Nuff Head

14 Februari 2011

Melacur tidak mengapa, yang penting pakai tudung?

photo credit to kickdefella
Rupanya ini sebabnya! Patutlah ramai penyokong Pakatan Rakyat mempersoal isteri pemimpin negeri Sarawak kerana tidak pakai tudung. Ramai juga yang mengatakan pemimpin Negara sangat jahil kerana tidak berjubah dan berketayap, ditambah lagi isteri mereka yang tidak bertudung. Sedangkan isteri-isteri pemimpin Pakatan Rakyat lengkap bertudung dan bersarung tangan.

Ketika berkempen di Sarawak, penyokong PAS sungguh hebat mempromosi diri. kononnya mereka sangat berjaya di Kelantan. Tak seperti pemimpin Sarawak yang jahil tentang isle...

Sarawak memang berbeda dengan negeri serambi Mekah yang menjadi Idola penyokong Pakatan Rakyat. “Kelantan, negeri maju dan bermutu” seperti yang diakui Nik Aziz, mungkin satu-satunya negeri di Malaysia yang memiliki produk “pelacur bertudung”.

Sekali lagi negeri lain kalah persaigan kerana menurut data tahun 2010, Kelantan menduduki ranking tertinggi pengidap HIV di Malaysia.

Pendedahan seorang blogger tentang pelacur bertudung di Kelantan cukup menarik untuk dinilai, Siapa sangka di negeri yang dihuni oleh tokoh-tokoh agama serta pakar bertaraf ahli syurga memiliki produk yang begitu unik. Baca selanjutnya DISINI

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...