Nuff Head

12 Februari 2011

Mariam Mokhtar Meroyan Lagi!!!

Perangai Mariam Mokhtar ni kalau dekat Sarawak kita dah panggil meruyan atau setengah tiang! Tak habis-habis nak hentam Ketua Menteri Sarawak!
Dahla cerita yang sama dia ulang dan ulang macam takde modal untuk posting? Mehla telinga kita nak bisik sikit cerita hangat!

>
Mariam ni bukannya ape dahla frusta menonggeng dibuat Ketua Menteri awal tahun, sekarang pula takde date untuk keluar berpacaran di Hari Kasih Sayang! Mungkin dia masih kesal dengan cintanya yang tak terbalas? Rupa-rupanya selama ini dia cuma bertepuk sebelah tangan!???

Patutlah isu frust menonggeng diluahkan dalam postingnya kebelakangan ini!!! Kalau tidak pun minta simpati Menteri Besar di Kelantan untuk mengisi kekosongan dal am hatinya!??

Kalau nak tahu Mariam ni suka cari boyfriend dari kalangan Tan Sri dan Tun! Puan Sri dan Toh Puan semua kena berhati-hati kalau Marina selalu mendekati suami anda! Mesti ada udang disebalik batu.

Kalau nak baca lebih lanjut silalah ke laman blog Muda Tengah untuk mengetahui agenda Mariam Mokhtar dalam Malaysia Kroninya.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...