Nuff Head

17 Februari 2011

Bila orang PKR kata Wan Azizah pembohong...


Kalaulah saya yang mengatakan presiden PKR pembohong, pasti ramai pengikut PKR tidak bersetuju, dengan jawapan serta alasan yang sarkastik.

Agaknya orang PKR Sarawak pun belum kenal ‘sarung tangan’ Wan Azizah yang sebenarnya?

Jika inilah parti yang disandarkan untuk membawa perubahan, bukanlah perubahan lebih baik yang sedang ditempah. melainkan perubahan yang lebih cacamarba! Pepatah mengatakan ‘terjun dari mulut buaya, masuk mulut naga’, mahu terjun ke mana?

Ronnie Klassen adalah orang kuat PKR Sabah, yang komited terhadap perjuangan parti dan rakyat, akhirnya terpaksa juga mengeluarkan ungkapan berperisa cili, yang mampu membakar urat nadi PKR di negeri bawah bayu…

Baca kutipan ini
Parti Keadilan Rakyat's President Dato Seri Wan Azizah blatantly lied in her statement that the position of "Director of Communication PKR Sabah" doesn't exist, has never existed and Ronnie Klassen was never the Director of Communications of PKR Sabah. Wan Azizah is a BLATANT LIAR of the highest order, and questions are now asked if PKR is truly fighting for the rights of Sabahans. Baca selengkapnya diSINI


Lepas ini pasti ramai ahli PKR lain akan menghentam saudara Ronnie Klassen, dengan skrip-skrip yang sudah basi. Apakah Ronnie Klassen akan melompat keluar dari PKR?

Hanya 'katak kurang upaya' yang tidak mampu melompat?

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...