Nuff Head

04 Februari 2011

KRISIS MESIR: PAS akan menggila petang ini


Petang ini, PAS menganjurkan demontrasi besar-besaran kononnya menggesa Hosni Mubarak meletak jawatan. Demontrasi besar-besaran yang digelar "Himpunan Solidariti Ummah" akan bermula jam 2 petang di hadapan Kedutaan Amerika selaku sekutu rapat kepada rejim Husni Mubarak.

Dikabarkan, PAS dan seluruh NGO termasuk komponen parti politik Pakatan Rakyat akan turut serta. Selesai sesolat Jumaat, perarakan ke Kedutaan Amerika akan dipimpin oleh Mat Sabu.

PAS juga menyeru penyokong-penyokong di setiap negeri agar turun ke berdemonstrasi di jalan raya untuk membuktikan rakyat Malaysia bersama rakyat Mesir.

Melihat gesaan dan tindakan PAS serta Pakatan Rakyat, apakah Malaysia juga akan turut huru-hara semata-mata untuk menunjukkan bersama rakyat Mesir.


Jika Hosni Mubarak masih belum meletak jawatan. Apakah PAS akan terus menggila dengan berteriak dijalan raya?

3 ulasan:

  1. buat apa nak menyibuk negera orang, awak sendiri pun tak betul macam hamPAS ada hati dok menyibuk. Depa selalunya berfikir orang lain berfikir mcm dia fikir tu yang selalu terlajak lebih.

    BalasPadam
  2. Puak Bulan dah kena sakit gila babi.Mengikut petua orang tua2 orang yg sakit gila babi ubatnya masukkan sudu kat mulut sipesakit tu.Kalau tidak lidahnya digigit nanti putus pulak.Kalau dah putus hendak sebut islam nanti jadi isle'.Kalau sebutannya begitu hanya puak dia aje faham.Kalau begitu macam mana hendak memerintah negara,ada puak2 pulak.

    BalasPadam
  3. INDON SURUH ASEAN TOLONG JAGA RAKYAT ASEAN DIMESIR .MEREKA BOLE JAGA KE PASUKAN BOLA ASEAN DI INDON?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...