Nuff Head

04 Julai 2010

Teman wanita dicegah dekati anak Woods

FLORIDA: Proses perceraian Tiger Woods dan isteri, Elin Nordegren hampir sselesai. Menurut laporan, terdapat banyak syarat yang ditetapkan pada bintang golf berusia 34 tahun itu.

Dalam perjanjian perceraian yang dijangka mencatat rekod baru itu, Woods dilapor dilarang mendedahkan anak mereka kepada sebarang teman wanitanya.

Klausa dalam perjanjian berkenaan menetapkan, tidak ada wanita yang ada kaitan romantik dengan bintang golf itu dibenarkan berada hampir dengan Sam, tiga dan Charlie, setahun, kecuali Woods mengahwini wanita berkenaan.

“Elin begitu terdesak untuk melindungi kanak-kanak itu daripada sikap kaki perempuan bapa mereka,” kata satu sumber kepada akhbar The Sun. Elin, 30, dijangka menerima pampasan perceraian tertinggi pernah dicatatkan dalam sejarah - AS$750 juta (RM2.6 bilion).

Selain itu, dia juga akan memperoleh rumah mereka di Windemere, Florida, dan sebuah lagi yang dimiliki Woods di kawasan yang sama. Hartanah yang mereka miliki di Sweden juga akan diserahkan kepada Elin.

Woods pula akan mendapat Jupiter Island, rumah di Florida yang masih dalam pembinaan dan dikatakan bernilai AS$80 juta (RM2.8 bilion) dan apartmen di Los Angeles.

Elin, warga Sweden dilapor sudah bersedia mengemukakan tuntutan cerai di Mahkamah Orlando County, dalam masa seminggu lagi.

source: metro

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...