Nuff Head

21 Julai 2010

Ariel tetap menafikan aksi dalam video seks

JAKARTA 20 Julai - Ariel terus menafikan penglibatannya dalam video seks yang didakwa membabitkannya, walaupun model dan pengacara jelita, Cut Tari awal bulan ini mengaku dia adalah wanita di dalam video seks tersebut.

"Individu itu bukan Ariel, kita tidak akan mengaku," kata peguam yang mewakili Ariel serta Luna Maya, Afrian Bondjol.

Beliau berkata, pihaknya juga tidak bimbang sekiranya wujud perbezaan strategi dengan peguam Cut Tari, Hotman Paris dalam mengendalikan kes tersebut.

"Itu adalah sebahagian strategi kita dalam kes ini. Jika ada perbezaan kami tidak mempunyai sebarang masalah," ujarnya kepada laman web hiburan Istanaartis.com.

Ketika ditanya tentang soal siasat lanjut dan arahan wajib lapor diri yang dikenakan terhadap Luna Maya, beliau mengakui belum pasti tentang perkata tersebut.

Afrian berkata, beliau tidak sempat mengikuti perkembangan soal siasat Luna kerana bukan sahaja mengendalikan kes selebriti berkenaan tetapi juga kes-kes lain.

"Di pejabat saya ada 120 peguam dan saya tidak hanya mengendalikan kes ini.

"Jika pihak polis meminta untuk menjalankan soal siasat lanjut, kami juga tidak boleh mendedahkan sebarang maklumat tentang prosedur itu," katanya.

Afrian turut mengelak ketika ditanya lebih lanjut tentang kes tersebut dengan berkata: "Saya tidak mahu beri kenyataan kerana takut tersilap cakap." - Agensi

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...