Nuff Head

26 Jun 2010

Maya Karin mohon sah nikah

KUALA LUMPUR - Setelah hampir dua tahun berkahwin dan dihambat kontroversi keretakan rumah tangga, pelakon dan pengacara Maya Karin muncul di Mahkamah Rendah Syariah di sini semalam bersama suaminya, Muhammad Ali dipercayai bagi mengesahkan pernikahan mereka yang berlangsung di Itali.

Maya Karin, 31, dan peguam syarie, Norhusniah Husin yang mewakilinya hadir di mahkamah pada pukul 2 petang dan terus memasuki kamar Hakim Syarie Shaiful Azli Jamaludin.


Ini disusuli dengan ketibaan Muhammad Ali atau nama sebenarnya Steven David Shorthose, 41, bagi menghadiri prosiding yang dijalankan secara tertutup.

Setelah berada di dalam kamar mahkamah selama 45 minit, Muhammad Ali keluar diikuti Maya Karin, 15 minit kemudian.

Bagaimanapun, kedua-dua pihak enggan melayani pertanyaan puluhan wartawan yang sudah menunggu di mahkamah sejak pagi lagi.

Biarpun diasak dengan pertanyaan berhubung kehadiran mereka berdua ke mahkamah, Muhammad Ali tetap enggan memberi komen dan mahu soalan itu ditanya kepada Maya.

"You just ask Maya, no comment, (Awak tanya Maya, tiada komen)," katanya. Guru Matematik di sekolah antarabangsa itu sempat memberitahu: "No divorce" (tiada perceraian).

Sementara Maya juga enggan mengulas sebaliknya memohon maaf kepada wartawan kerana tidak boleh menjawab sebarang soalan mereka.

source: kosmo

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...