Nuff Head

18 September 2010

Anwar Pembohong Besar

Masih ingatkah anda dengan 16 September 2008? Hari yang diwar-warkan Anwar sebagai hari peralihan kerajaan BN ke kerajaan PR. Dengan begitu yakin sekali Anwar menjanjikan kepada pengikut-pengikutnya yang bebal bahawa dia akan menjadi PM dan ke Putrajaya pada 16 September 2008. Anda juga tahu apa yang jadi selepas itu. Impian tinggal impian, cita-cita tak kesampaian, hanya orang gila saja percaya orang gila macam Anwar.



Beberapa jam sebelum upacara rasmi sambutan Hari Malaysia di Padang Merdeka, Kota Kinabalu berlangsung, satu kain rentang yang dipasang berhampiran dan tertulis perkataan "16 September Selamat Menyambut Hari Malaysia dan Ulang Tahun Pembohongan Anwar Ibrahim ke Putrajaya," menjadi tumpuan ramai.

Pemasangan kain rentang itu menarik perhatian orang ramai yang berkunjung ke tempat bersejarah tersebut kerana tarikh 16 September telah dikaitkan dengan pembohongan ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Anwar memang penipu besar... berjaya tipu yahudi, tipu arsenik, tipu 16 sept, tipu bini, tipu ahli parlimen, tipu Dr M, tipu polis, tipu PAS, tipu DAP, tipu melayu, tipu cina, tipu india, tipu rakyat malaysia, tipu dunia, fuhh memang dasar penipu nombor 1.

 

Hanya Pakatan yang masih setia mempercayai Anwar. Mungkin jika mereka meninggalkan Anwar, sumber pendapatan mereka akan terjejas. Jadi terpaksalah mereka menjadi alat Anwar untuk memancing rakyat supaya mempercayai Anwar. Pas bodohkan melayu dan Dap membodohkan cina. PKR pula buat bodoh, Anwar memperbodohkan segalanya.


0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...