Nuff Head

04 Mac 2011

Ummi Hafilda bersumpah Anwar 'Raja Rasuah'

Beberapa pendedahan oleh Ummi Halfida berkenaan salah laku Anwar tiada kesudahan.Semalam satu ceramah berlangsung di Rumpun Makmur Dun Kerdau oleh BN.Tak sampai 50 meter satu lagi ceramah di buat oleh parti Pas.



Ketika Anwar sibuk berceramah berkenaan dengan rasuah  pada zaman Tun Mahathir tak semena-mena Ummi datang hantu.Gelaran dan pendedahan sebagai ‘Bapa rasuah’ oleh Ummi  menyebabkab Anwar tak dapat memberi tumpuan,oleh demikian ceramah beliau di pendekkan hanya 30 minit.Orang ramai yang hadir juga amat kagum dengan pendedahan oleh Ummi hinggakan Anwar tak terkata.
Ummi juga bersumpah berkenaan surat yang di hantar oleh beliau kepada Tun Mahathir adalah benar tentang salah laku Anwar.Walaupun pada mulanya Tun tak dapat menerima dan membuang surat berkenaan.Setelah setahun barulah Tun sedar itu pun setelah buku '50 dalil kenapa Anwar tak boleh jadi PM' telah di terbitkan.

Pada masa yang sama, Ummi turut mencabar Anwar Ibrahim agar segera menyaman beliau, jika pendedahan tersebut adalah fitnah atau pembohongan semata. Kata Ummi;
"Anwar boleh saman Tun Dr Mahathir RM100 Juta, Anwar Boleh Saman Khairy Jamaluddin RM100 juta, Anwar saman Dato Nalakarupan RM200 Juta Tapi kenapa Anwar Ibrahim tak Saman saya? Saya mendedahkan banyak mengenai Anwar Ibrahim dan Azmin Ali serta Shamsidar tapi tak seorang pun dari mereka menyaman saya" 
Penduduk Kerdau telah sedar pembohongan oleh Anwar dan Pakatan Rakyat.

nak lanjut klik sini ataupun  sini

0 ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...