Nuff Head

04 Januari 2011

Krisis PKR Apabila Kawan Baru Bian Menjadi Lawan?

Baru Bian
  Kecoh orang kuat PKR apabila pasukan Baru Bian diserang kawan sendiri.  PKR sehinggakan terpaksa 'berjaja janji' untuk mendapatkan kembali sokongan rakyat Sarawak. 

Khabarnya pasukan Baru Bian dah mati kutu kiranya untuk meraih semula kepercayaan rakyat Sarawak.  Orang kuat PKR bekas kawan Baru Bian kini menjadi lawan yang paling sengit untuk merebut kerusi Ketua Menteri Sarawak yang diidamkan oleh Baru Bian.

Mereka ini mungkin juga akan berganding bahu dengan parti KITA untuk mengacam kedudukan PKR Sarawak yang semakin busuk.? Hal ini mungkin bermula dengan hadirnya Anwar Ibrahim, Mat Sabu ke rumah agam Dr Teo di Miri?  Segelintir tangan yang sejak dulu lagi sudah menganyam politik pembangkang Sarawak tidak kelihatan pun untuk turun padang meneruskan laungan PKR ke segenap pelusuk Sarawak.  Ke mana hilangnya mereka ini?

Selepas itu semakin ramai ahli PKR terbabas dan kembali ke pangkal jalan.  PKR mula disingkir di Sarawak satu-persatu dan setelah pilihan raya PKR semakin ramai yang terjun dari kapal PKR untuk mencari arah baru?

Siapakah musuh utama Baru Bian ini silalah ke blog di bawah untuk mengetahui dengan lebih lanjut.
  1. Melanau Blogger
  2. Rajahmas 
  3. Gan Eng

1 ulasan:

  1. salam per kenalan....sy telah link kan blog anda di blog sy...sy harap anda dap[at link kan blog sy di blog anda...sama2 lah kita berjuang...

    http://malaydelima.blogspot.com/

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...